keskiviikko 12. joulukuuta 2012

Essi kertoo ja video

ihahaaa! Moikka kamut kohta on tullut tasan vuosi täyteen kun tuo minun omistajani tuli hakemaan minut luokseen, edellisiltä omistajiltani. Minulla oli ihanaa edellisten omistajieni kanssa polleparkissa ja haluan kiittää heitä vielä siitä ihanasta 3 vuodesta, kun jaksoivat hoitaa ja paijata mua. Milan kanssa tää vuosi on ollut ihan kamala ja olisin halunnut jäädä pollikseen. Hah ettekai ottaneet tosissanne? vitsailin vain. Milan kanssa on ollut mitä ihanin vuosi vaikka välillä onkin tapahtunut kaikkea. Voisin kertoakkin teille tiivistettynä meidän kuluneen vuoden. Haluatteko kuulla ? DSCF8076 Noh, aloitan ihan alusta. 22.12.11 olin ihan kiltisti tarhassa kunnes omistajani tulivat hakemaan minut sisälle mietin mitä he tekevät, koska harjailivat minua ihan rauhassa eikä mihinkään ollut kiire, Sitten ovesta tuli sisälle outo porukka jotka olin nähnyt jo kerran aijemmin. Oli mies,nainen ja tyttö ja tyttö ja nainen olivat olleet selässäni kerran. Kesti vähän aikaa ja tuli vielä yksi nainen joka katseli minua ja kosketteli. Mua pelotti pikkasen ja ajattelin että mut jätetään rauhaan jos käyn hankalaksi, mutta se ei auttanut. Seuraavaksi koitti aika mitä pelkäsinkin. Minut viedään pois kotoa uuteen kotiin. Aluksi ajattelin että ihan kauheeta,järkyttävää ja kauheeta mutta sitten mietin, että ehkä parempi näin. Tyttö vaikuttaa ihan mukavalta. DSC_0105 Siitä se kauhea rääkki ja treeni sitten alkoi joka päivä piti tehdä hikiharjassa hommia, okei no ei ihan joka päivä ja ihan chilliä se oli. Välillä oli rankempaa hyppyä ja sen semmosta. yhessä vaiheessa mulla oli takajalka tosi kipee ja en pystyny tekemään oikein kunnolla mitään. Käytiin myös milan kanssa monissa kisoissa ja saatiin jopa yks sijoitus ! ollaan parhaita. Joskus mun piti hypätä esteitten yli keskellä metsää. DSC_0856 Mutta kaikki on ollut sen arvoista ja haluan olla milan kanssa niin kauan kun vain mahdollista ja kokea kaikke muuta ihanaa seuraavina vuosinakin. Tässä olisi vähäisen vuodenvarrelta kuvia meistä mitä mila ei ole vielä varmaan täällä blogin puolella julkaissut. DSC_0155 _DSC0142.NEF DSC_0048 DSC_0041

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti