sunnuntai 3. kesäkuuta 2012

leirille

JEJEJE !! kesäloma alkanut ja huomenna ois luvassa jatko/kersa/ponileiri johon meen valvomaan kaverini Stinan kanssa. Aamulla on aikainen herätys puol 8, että kerkeän käydä suihkussa ym. ja 9 pitäisi sitten olla tallilla. Olin viimevuonna Jannan kanssa valvomassa näitä samoja tytsyjä ja oli ihan huisin hauskaa!! Tänä vuonna tulee vielä lisää tyttöjä joten voi tulla paljon hauskempaa ;)
Tiistaina mulla ois aluelupakoulutus ja -koe, toivottavasti menee hyvin. Keskiviikkona mä luultavasti meen jtn puomi,kavaletti hyppyjuttuja.

Asiasta kukkaruukkuun olin alunperin suunnitellut,että lähen 10 päivä Korpilahdelle Estekisoihin hyppäämään 70cm ja 80cm, mutta sitten tuli sellainen pieni asia kun jumalanpalvelus suunnitelman tielle. Eli mun pitäis sunnuntaina mennä kirkkoon, että saan kaikki kirkot käytyä ennen riparia.. Homma ei kaatunut tähän ja asiat pikkuisen 6 muuttuivat. Jos kaikki menee hyvin niin en lähde kisoihin ja pääsen kirkkoon ja lähden 12-13.6 Korpilahdella Oliver Karman Estevalmennukseen. :--)

Sitten vielä haluisin kuulla teidän omista leirikokemuksista ja eniten LEIRIKASTEISTA. Eli millaisia leirikasteita sun leirillä on ollut ym? =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti