keskiviikko 25. tammikuuta 2012

hihii

[] Olen lentänyt okserin sekaan
[] Hevonen on juossut ylitseni tai yrittänyt sitä
[x] Hevonen on purrut minua
[x] Hevonen on potkaissut minua
[ ] Olen pudonnut yhden tunnin aikana enemmän kuin 2 kertaa
[] Olen pudonnut yhden tunnin aikana enemmän kuin 5 kertaa
[x] Olen ratsastanut pystyynhyppivällä hevosella
[x] Hevonen on ryöstänyt minulta
[ ] Hevonen on litistänyt minut seinää vasten
[ ] Hevonen on ryöstänyt minulta koulukisoissa
[ ] Hevonen on ryöstänyt minulta estekisoissa
[] Olen keskeyttänyt koulu- tai esteradan kisoissa
[x] Olen kaatunut hevosella
[ ] Olen pudonnut maastossa
[ ] Olen pudonnut ojaan
[ ] Olen pudonnut lätäkköön
[] Ratsuni on hypännyt esteen päälle
[x] Ratsuni on juossut esteestä läpi
[] Hevonen on hypännyt kentän aidan yli, kun olen ollut selässä
[] Olen pudonnut koulukisoissa
[x] Olen pudonnut estekisoissa
[x] Taluttaessani hevosta se on rynninyt ohitseni
[x] Hevonen on karannut, kun olen taluttanut sitä
[x] (Hevonen on tahallisesti heittänyt minut selästään tai) yrittänyt sitä
[] Hevonen on juossut kentän aitaan tai maneesin seinään, kun olen ratsastanut sillä
[x] Hevonen on astunut päälleni, kun olen laittanut sille suojia/pinteleitä
[x] Hevonen on lyönyt minua päällään
[ ] Jalkani on jäänyt kiinni jalustimeen pudotessani
[ ] Olen murtanut luita putoamisen vuoksi
[ ] Olen ollut yli viikon kipeä putoamisen vuoksi
[ ] Olen loukannut itseni pahasti hevosten parissa
[] Joskus on mennyt yli 5 minuuttia, ennenkuin sain hevoseni pysähtymään kentällä tai maneesissa
[ ] Minulla on ratsastuskokemuksia, joita en halua muistella
[x] Hevonen on hypännyt esteen, jota en tarkoittanut
[ ] Hevonen on hypännyt kouluaidan yli, kun olen ollut kisoissa
[x] Olen jäänyt jälkeen hypyssä ja pudonnut
[] Hevonen on pukittanut esteen jälkeen niin että putosin
[x] Olen pudonnut hevosen kaulan yli
[] Olen pudonnut hevosen takapuolen yli
[] Olen tehnyt kuperkeikan hevosen selästä (vahingossa)
[x] Olen itkenyt ratsastaessani
[] Olen meinannut vaihtaa harrastusta
[X] Hevonen on lähtenyt altani päinvastaiseen suuntaan, kuin minne yritin mennä
[ ]Hevonen on sotkeutunut täysin jalkoihinsa, kun olen ratsastanut sillä
[no esteen jälkeen]Hevonen on kaatunut esteellä, kun olin selässä
[] Hevonen on joskus kompastunut niin, että putosin
[] Olen ollut todella vaarallisessa tilanteessa hevosen kanssa
[] Hevosen niska on osunut minua kasvoihin
[] Olen epätoivoisesti roikkunut hevosen kyydissä
[x] Hevonen on rynninyt laitumelta tai tarhasta minua päin
[xxxxxxxxx] En vaihtaisi harrastustani
[x] Minulla on oma poni/hevonen
[xxxxxx] Enkä luopuisi siitä kaikesta huolimatta

Nyt ois ihan kunnon Bannerikin tuos ylhäällä ! :) ja siitä mun pitää kiittää JESSICAA joka ihana teki sen ! :) ja Jessican blogiin pääsee tästä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti