torstai 7. helmikuuta 2013

pollenpotku

DSC_0023.NEF DSC_0021.NEF DSC_0014 DSC_0018.NEF Jooops, Käytiin tänään iskän kanssa jyväskylässä ja poikettiin pollenpotkussa ostaa mulle joululahjakypärä ja löydettiin mulle siinä samalla sit aivan ihanat equilinen housut ! En nyt rupee niistä enempää selittää, mutta aluks ku myyjä näytti ne mulle en oikein innostunut väristä ja kappasta vaan ku sain ne jalkaani kun testasin niinrakastuin heti ne oli täydelliset mun jalassa. Ja tosiaankin kypärä on tuo CO Wellingtonin klassikki. En ois ees alunperin halunnu sitä vaan yhen toisen, mutta sit kun testasin sitä niin se oli kyllä paras niistä kaikista ja tohon mä sitten tyydyin. Noitten lisäks sain sit vielä toiset ruskeet lami-cellin housut mutta en niistä jaksanu ottaa kuvaa koska ne on aika perus pökät.

1 kommentti:

  1. kiva blogi! sait miusta lisukkeen muitten lukijoitten joukkoon :)
    http://heppalaiffii.blogspot.fi/

    VastaaPoista