sunnuntai 27. tammikuuta 2013

Ypäjä !

snapshot-018snapshot-016 snapshot-015snapshot-014

Moikka, Nyt on semmonen mukava juttu, että oon matkalla ypäjälle kahden matkalaukun ja iloisen mielen kanssa. Meen viikoks tutustumaan ja tettiin ypäjälle ja oon ihan fiilingeis. Eli oon viikon ypäjällä niillä ykkösten tunneilla mukana ja myös muilla tunneilla, pääsen ratsastamaan ja ajamaan ym. Mietin tässä matkan aikana että haluisitteko että tekisin semmosta ypäjäpäiväkirjaa viikon ajan ja joka päivä illalla kirjottaisin tänne mitä oon päässyt näkemään ja tekemään ja jotain kuvia ? =) Ite tykkäisin ideasta. Essi jäi kotiin ja mun valmentaja ja toisen valmentajan sisko ratsastaa sitä joten se on hyvissä hoivissa, eikä tarvitse pelätä että jotain tapahtuu.

3 kommenttia:

  1. Joo ois kiva semmonen päiväkirja, mielenkiintonen paikka varmasti olla tetissä!

    VastaaPoista
  2. Mun mielestä päiväkirja tyyppiset postaukset olis kivoja :)

    VastaaPoista